4 SEPTEMBER

Hur mår ni idag? Jag mår skit.

Kanske beror på att jag fick i mig lite för mycket av det goda igår. Men sjukt kul hade jag :) Förklirr hos Kimpa och sedan vidare till örnäset på någon fest. Efter någon timma blev det taxi in till allstar. Där blev det att inviga dansgolvet, Bra drag och träffade en hel del med trevliga typer.

Var mindre roligt idag på jobbet vill jag lova. Har säkert slängt ögat mot klockan 123561565 gånger idag. Usch vad tiden har gått sakta. Men nu är jag äntligen hemma!

Om en halvtimma börjar Idol. Så jag ska se det med mamma och pappa. Chasse är ju med, så självklart måste jag titta. Är nästan säker på att hon fått sig en guldticket ;)


MYCKET god middag igår! Det gjorde du bra mamma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu