21 SEPTEMBER

Igår kom Issa, mamma och anna förbi :-) Mycket trevligt. Drack lite vin, åt lite gott och surrade. Jag och M skrev även en inköpningslista, OM den blev lång .... stackars min plånka. Tur att jag fick en lön som man absolut inte ska klaga över!

Idag får jag förhoppningsvis igång mitt internet :) Hoppas det. Så jag slipper springa hit nåmer. Måste kunna sysselsätta mig med något! hehe.. Har dock en massa jag måste göra idag, Sätta upp hyllor, fixa min garderob osvosv.  Nog har jag att göra.. Ska vara med Linda en stund också :-) Blir nog trevligt. Var längesedan jag umgicks med henne.

Och tack faster för alla välbehövliga saker!!!
Fick en massa köksredskap av henne, jättsnällt!
Lite mindre att inhandla ;)

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe, och sedan ska jag väl traska hemmåt.
Kan inte sova mer, Blir alltid så när jag är ledig.... less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu