19 SEPTEMBER

Godmorgon :)

Hade lätt kunnat sova länge idag. Fast ne, Upp och hoppa! Hinkar kaffe just nu, Ska snart springa iväg och köpa en bussbiljett så jag tar mig hem från jobbet ikväll. Kom på att mitt busskort behövs fyllas på..... Ska dock köpa månadskort istället trorjag. Mamma ska till sunderbyn och lägga om gipset så dom får släppa av mig på jobbet :-) Skönt! Hatar att åka buss...

I eftermiddag kommer pitesläkten på besök. Får hoppas jag hinner träffa dom när jag slutar :-)
Sen blir det att fixa till i ny läggan!

Ha en bra dag.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu