14 SEPTEMBER

Godmorgon alla fina!

Var så jävla less imorse när klockan ringde. Börjar 09.00 och den ringde 06.00 .. Och även fast jag slog av larmet forsatte den ringa. Helvetes.. j*vlar .. det var tur att den höll när den for i golvet..

Sitter just nu och dricker kaffe, lyssnar på musik och snokar runt. Idag kanske jag till&med hinner äta frukost och bädda sängen. Hehe ;)

Ska jobba mördarpass som vanligt. 9 - 19, och det ska jag göra ända tills på fredag.
'Hej, jag heter Madelene och jag har inget liv, typ' Nämen, är iallafall ledig lör&sön.
Jävligt skönt ska det bli. Då ska jag göra något roligt hade jag tänkt!


Therese - Jag tar gärna en fika nästa vecka om du har tid :-)

Vi hörs senare.
Have a nice day





I can honestly say
You've been on my mind
Since I woke up today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind

I remember when we kissed
I still feel it on my lips
The time that you danced with me
With no music playing
I remember the simple things
I remember till I cry
But the one thing I wish I'd forget
The memory I wanna forget
Is goodbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu