10 SEPTEMBER

När jag väl har sovmorgon vaknar jag först 07.00 och sedan 08.00 ... Tvingade mig själv att ligga kvar till 09.30 iallafall. Haha. Men det sjuka är att jag känner mig sjukt utvilad. Dock kommer väl det ändras när jag kommer till jobbet.. Är iallafall hemma hos Sara och Martin nu. Dom bjöd på lunch, Tacos! Mycket gott var det. Man tackar! Ska bara jobba fram till 16, sedan blir det att stressa hem. För 16.30 ska jag, mamma och pappa tralla iväg och kolla på lägenheten! :) Hörs sen mina vänner. Ha en superB lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu