HOLD ME NOW

Idag har jag först tvättat och sedan umgåtts med Rebecka. Var på leos och lämnade en nyckel och då passade vi även på att käka lunch där. Efter det har vi bara varit hos mig :) Surrat, druckit massa kaffe och fixat med mitt hår.

Ikväll har vi varit med Anton på deras skola och sett någon konsert. Sen gick jag och Anton hit en stund och myste på.

Imorgon ska jag sova ut hade jag tänkt. Sen på kvällen ska jag och Rebecka se när Anton sjunger på deras konsert. Kommer nog bli nice, Han är sjukt duktig!

Och nudå? Jag är jävligt övertrött och rastlös. Ska typ spela gh eller nå..
Måste lyckas bli trött så jag kan sova sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu