8 OKTOBER

Jag lever. Tro det eller ej ;)

Jobbade igår mellan 09.00 till 19.00 .. Och under den arbetsdagen bestämde jag och Amanda som jag jobbar med, att vi skulle dra en utgång ;) Sagt och gjort. Blev att vara hos mig och föra. Kakan kom även förbi innan han började jobba :-) Och sedan kom det ett gäng brudar och skålade med oss. Trevligt som fasen. Blev att gå ut där runt tolvtiden.. behöver jag ens säga vart? haha, Samma gamla vanliga allstar. Men hade en superbra kväll.

Som vanligt får jag ju aldrig sova ut, Så Heden kom och hämtade mig 08.15 och en kvart senare befann vi oss på leos. Det var bara att sätta igång med lite morgonstädning. Hooojh. Sedan chefade vi i köket, och arbetsdagen tog slut 18.30. 

Ikväll då? Har umgåtts med kakan åsådär. Och när han for till allstar för att jobba så fick jag besök av moster, Janne och Rebecka! :-) Dom stannade dock inte så länge. Men trevligt att träffa dom en snabbis iaf :)

Kom just hem, har varit på hemmakväll och köpt lite godis. Hann även ta en smoke med Emma :) Längesedan jag träffade den damen, Och nog har hon fått en go mage alltid ;) Snart får hon en bebis. Så göööllli

Ska mysa ner i sängen framför en film nu och sedan ska jag sova. Men vad det blir att se återstår att se ;) Kanske slänger upp någon bild från gårdagen sen. Om det finns några hyffsat normala, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu