4 OKTOBER

Hallå :)

Det var riktigt skönt att sova ut idag, Vaknade runt 13.00 av att mamma ringde. Klev upp och gjorde mig klar, sen gick jag till dom för att tvätta lite, Fanns inga tider hemma som vanligt...

Åt även lite bulla & drack kaffe där innan vi bestämde oss för att tralla på stan, Så jag mamma pappa och anna har varit och handlat lite. Köpte lite fint till lägenheten, Så ska väl snart hem och fixa lite :-)

Men först ska vi äta köttfärspaj, och sedan måste jag ner på konsum och handla lite food. Måste ha keso, Så jävla gott. Funderar på att göra ungspannkaka imorgon och äta keso till det. Mumsigt värre!

Visar sakerna sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu