3 OKTOBER

Puhhh..... Äntligen är denna jobbdag över.
Och nu väntar VÄLBEHÖVLIG ledighet ;) woho!!

Ligger just nu och ser på ensam mamma söker, Sedan ska jag ta och rota igenom hela lägenheten efter mitt busskort som är spårlöst borta. Känns ju inte sådär jättekul eftersom jag har några hundralappar laddat på det.

Imorgon ska jag sova ut, Och det ska bli så otroligt underbart. Sedan blir det kanske en sväng på stan eller något annat trevligt :-) Är grymt sugen på att fara till piteå och hälsa på släkten också, får helt enkelt se vad som sker:) Ska iallafall tvätta & städa garderoben, Behövs verkligen.. har pressat in allt i min garderob.. det suger att jag inte har min "walk in closet" nåmer ... 


Hörs seeeeen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu