25 OKTOBER

Idag runt tolv tiden rullade jag, Anton och Sara iväg mot piteå. For och hämtade upp kusin och moster innan vi begav oss mot stan. Hittade inte speciellt mycket, En jacka, örhängen och lite smink fick iallafall följa med hem :)

Mot eftermiddagen for vi hem till moster där vi lagade tacos! Mycket mumsigt var det. Blev mycket prat, och Sjuka konversationer. Haha. Släkten är värst.. är det inte så man säger?;) Min tar nog priset... haha. Näedå, Den är superhärlig! ♥

Blev även en sväng på storheden innan vi gav upp :-) Inhandlade bara såntdär nödvändigt, shampo osv.

Och nu har jag äntligen bestämt mig vad jag ska vara på halloween festen på lördag. Så har inhandlat en outfit till det också. Men jag tänker dock inte avslöja vad jag ska vara. Det får ni se sen ;-)

Nu ska jag bjuda på ett par bilder från idag och sedan ska jag gå och sova.
Imorgon är det jobb som gäller, 9-19 i vanlig ordning.
Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: therese

Hehe :) Nå men de är bara hojta så ska de nog gå att ordna :) Har ju börjat plugga men på distans så jag kan styra själv när det passar ;P

2011-10-26 @ 07:51:28
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu