YOU SMILE, I SMILE

Blev att gå med min älskade lillasyster en sväng på stan idag. Blev fika och surr på börje's, lite shopping & sedan åt vi på dagobert. Haft det mycket trevligt.

provade även en jättesnygg tunika från h&m, Och anna köpte den åt mig i julklapp ;-) Trist att jag inte får öppna den förrän då .... haha! Men tack sötis! Den kommer användas flitigt.

Sen gick vi iallafall hem till mig. Vi blekte HELA mitt hår. Har inte vågat göra det förrän nu .. men ska jag bli blond så måste jag våga ta det steget någon gång. Blev väl inte helt blont men helt okej. Har dock fortfarande orangea nyanser i håret men förhoppningsvis kommer silverschampot ta bort en del. Blir nog bra till slut. Tar bara sån tiiiiid.

Nu sitter jag hemma och dricker lite vin. Amz kliver väl snart in & då ska jag bjussa henne på lite vin också. Kanske blir utgång på olivers ikväll om vi blir några stycken. Kan bli kul ;-)




Fyndade vita tallrikar på lagerhaus för 10(!!!) kr styck. Sjukt billigt. Så betalade endast 60 kr för 6 stycken. & Mamma köpte 6 stycken i den mindre storleken till mig också :) Tack mamma!

Köpte silverschampot på Nikita i smedjan för 199kr. Hon tipsade om den så. Har redan använt den och jag tror det kommer ge bra resultat efter några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu