LUGN I STORMEN

Var stendött på jobbet mellan 10 - 16 .. så vi har julpyntat och gjort det mysigt :-) Jessika kom förbi också med sin lilla ängel och hälsade på. Gu' så bebissjuk jag blev!!! Så sööööt.

Sedan blev det däremot full rulle, En grupp stormade in och alla skulle äta. Och inte var det nog med det, Självklart hade vi ett kalas också som skulle ha mat + tårta. Så jobbade arslet av oss dom sista timmarna. Puhh..... Nu har jag iallafall slutat. Tacka fan för det.

Är hemma hos päronen just nu. Ska fara och hämta min mor på hennes jobb snart och sedan ska jag hem. Ska ta en lång dusch med hårinpackning osv, Sedan blir det att tända ljus, slå på en film och avnjuta ett glas vitt. Det förtjänar jag ;) Är dessutom ledig nu tills på fredag. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu