9 NOVEMBER

Godmorgon på er.

Vaknade som vanligt upp av rix'fm. Har det alltid inställt på mitt alarm. Skönt att vakna till musik :) Och påtal om rix'fm så har dom spelat en cover nu ett tag som Laleh sjunger. Originalet är Tomas Ledin - Just nu. Men jag diggar hennes version.. Är inte riktigt min musiksmak egentligen. Men denna gillas! Så den hissar jag.

Sitter och dricker kaffe nu och har precis gjort mig klar.
Ska väl snart gå och möta Mandy och sedan slita oss till jobbet.

Vi hörs väl när jag slutar.
Ha en bra dag


Outside of my window


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu