7 NOVEMBER

Lyckades ta mig upp i vettig tid imorse. Så jag hann med att äta en lugn frukost, dricka kaffe - utan stress. Händer inte ofta vill jag lova. Känns som att jag bara stressar hela jävla dagarna.. Kommer ju dö utav det om det forsätter såhär.

Är på jobbet just nu. Tog mig en liten kafferast. Sjukt värd! Städat och hållt på sedan imorse. Och snart är det dags att börja stänga ner för idag.

Slutar ju 19.00 och då ska jag direkt hem till mamma och pappa. Blir bjuden på tacos!! Så gott. Sedan måste jag hem och kolla om det finns någon tvätt tid... Ganska panik. Tror snart jag förbrukat alla mina underkläder.. haha. Då kanske ni förstår hur mycket tvätt jag har ....... Kul att ta tag i det imorgon, då jag är ledig. FL!

Vi hörs väl sen.

Kommer en ny design snart också, Och även en frågelåda! (ja, jag såg det på din blogg natty;) Kan ju vara rätt roligt att besvara era frågor :-) Samt lättare för er om ni vill veta något.



Och grattis Amanda Lagevik på din 19årsdag.
Hoppas du haft en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu