13 NOVEMBER, SÖNDAG

Blev förklirr hos mig igår med Anna, Fredrik, Linda, Emma, Anton och Vincent :-) Och lite senare kom Angelica också. Hade iallafall mycket trevligt. Kanske lägger upp några sjuka filmer från ölspelet vi körde.... haha.

Sedan blev det allstar resten av kvällen/natten. Sen gick jag och A hem och sov!

Idag har det varit en riktig soffdag. Massa onyttigheter och filmtittande.
Är hos mamma och pappa nu, Ska sova över här för första gången sedan jag flyttade.
haha;) Så nu ligger jag i mitt gamla rum som numera är ett gästrum. Känns lite kooonstigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu