NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN, DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS!

Idag har vi bara tagit det lugnt. For in till stan när vi städat klart. Drack en kaffe och surrade på :) Sen gick vi till mig och har varit där ett bra tag. Runt 6 tiden blev det att äta en god middag som bara är ett måste på en fredag. Mycket mycket mumsigt.

sen blev det att ta en promenad i stan, Och stannade även till på kioskpirren och köpte lite karra. Nu är vi hemma hos A. Vi ligger i sängen och ser på BB :)

Ska väl sova om något tag skulle jag tro. Jobb imorgon, 8.30-16.00! Egentligen skulle jag jobba stängning, men jag fick sluta tidigare så jag ska hinna hem och tvätta,packa etc.

Skriver imorgon när jag får tid över.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu