MAJ MAJ MÅNE, JAG KAN LURA DIG TILL SKÅNE

- I skåne finns en apa, som kan lura dig tillbaka!

Ny månad igen. Tiden går ruskigt fort. Och idag är det söndag = 2 veckor kvar till alanya! Sweet.

Igår var det ju valborg :) Den spenderades först på jobbet fram till 16.00. Efter det for jag och Alexander hem till mig så jag fick göra mig klar & äta middag. Blev ingen lyxmiddag precis, Fick bli mat från tasty då vi inte hade tid för att laga mat ;) haha. Men det satt lika bra det!

Runt 8 for vi till Henke på tuna. Var där med en massa trevliga människor. Senare blev det att kika förbi hos Lukas på Bnäset och sedan for vi till en lokalfest på tuna. Hade en kanonkväll :)

Imorse var väl inte lika kanon. Somnade 04.00 och klockan ringde 07.00 .. Jag ville nästan dö. Men det var bara att kliva upp och fara på jobbet.

Dagen var väl gått bra, lite seg bara. Slutade 17.30 så då for jag och Alexander och solade i 16 min. Skönt var det. Nu blir det bara några få gånger till innan jag far utomlands, Då har jag fått en snygg bas iaf :)

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen, Alexander har bäddat ner sig redan och det såg himla mysigt ut! Uppdaterar imorgon efter jobbet. Puss på er.


Älskar dig otroligt mycket min underbara pojke ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu