BACK IN SWEDEN

- Och det suger!

Dock jävligt kul att träffa alla igen ♥

Orkar inte berätta så mycket om resan. Blir för mycket att skriva. Så jag kommer mest troligt att lägga upp alla bilder ikväll och skriva lite :)

I augusti blir det att fara tillbaka, Ungefär om 2 och en halv månad. Längtar som fan. Denna gång följer nog Mamma och min lillasyster med. Kommer bli underbart. Tur som fan att jag fick tillbaka så mycket på skatten, sedan hinner jag jobba också. Sweeeeeeeet

Nu ska jag forsätta tvätta och städa, Så man kanske hittar något att sätta på sig.
Senare ska jag dra med min pojke till börjes och dricka SVENSKT kaffe ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu