ALANYA - ONSDAG

Nu börjar det dra ihop sig. På lördag far vi hem :(((( Vill inte, fast ändå vill jag. Haha

Sitter just nu på hotellrummet och fixar oss. Om cirka trettio min ska vi åka med volkan till stranden och bli fotade. Jag ska först ta några bilder med kläder, och sedan ska jag ta bikinibilder i solnedgången. Får hoppas på att det blir nå fina bilder så jag kan köpa några :)

Imorgon tror jag att det blir shopping. Och pressa i solen ska jag göra som fan nu dom tre sista dagarna. Jobbigt är det, men så värt. Haha

Vi hörs :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu