12 MAJ

Igår kom A hit. Vi åt lite gott, såg tv och myste på. Kände bara för att ta det lugnt.

Vaknade runt 8 idag när han for till skolan, men lyckades somna om en stund och vaknade för en halvtimma sedan. Tänkte hoppa i duschen och sedan se vad dagen bjuder på.


Nu har jag drömt om flygplan igen. Så jävla jobbigt.. Måste ju vara för att jag går och tänker på att flyga hela tiden, eftersom jag snart ska flyga + att jag är sjukt rädd för det. Drömde denna gång att vi kraschade utanför shopping i stan, (haha) och jag klarade mig ut först av alla, Sen satt min lillasyster fastklämd mellan två säten, Mamma sa att hon var död och försökte ta mig därifrån, Men jag gick in i planet igen och drog ut henne, Och hon levde. Så jävla sjukt asså, Hojja! Hatar att drömma sånt här.

Haha, nåja. Vi hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu