11 MAJ

4 dagar kvar!!!!


Godmorgon

Kom alldeles precis hem. Vi sov hos Alexander inatt, Mysigt som vanligt. Igår blev det att gå på stan med Frida. Gick även med Jonna, Isa, Jennifer, och Nathalie en sväng också. Socialade om allt möjligt, Det var längesen. Saknar mina underbara tjejor ♥

Klockan är inte ens nio, så jag funderar starkt på att sova igen. Vädret lockar inte så mycket just nu. Men först ska jag nog gå in på lulebo och direktboka. Sjukt svårt att bli först men man kan ju alltid testa. Vill så gärna ha en lägenhet nu. Men som sagt är det väldigt svårt att få en. Fast efter sommaren vet jag att jag och A har en. Men vill ju flytta nu =/ haha. Men man kan inte alltid få som man vill.

Vi hörs sen mina vänner!


jag tycker nästan synd om dig, men bara nääääästan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu