10 MAJ

Godmorgon.

Fan vilken kass uppdatering. Anledningen till det är att jag jobbat som en tok. Men nu är jag äntligen ledig tills jag far utomlands. Mest troligt.

I fredags blev det jobb till 19. Tror inte jag gjorde något speciellt på kvällen? Det blev lugna banor. Men på lördag blev det först jobb och mot kvällen for jag till farmen med Alle, Mamma, Sara, Bettan och Martin. Pappa och deras band - sex on legs - var med och tävlade i företagsrocken. Dom var grymt bra!! Riktigt ös. Så det var jättekul. Hann även med tre svängar på tjuren. Skulle jag inte ha gjort, Jävlar vad jag har ont i kroppen. Har fått mig några snygga blåmärken också. Hehe... Var nog första och sista gången ;) Men jag tycker att man är tvungen att prova. För det är ju sjukt roligt.

Igår blev det en sväng på stan med syskonen Markström. Blev först frukost på subway och sen en kaffe på roasters. Satt på uteserveringen och stekte i någon timma. Underbart!! Blev att kika runt lite också, Hittade en sjukt söt topp från Gina som jag bara måste ha. Tur att skatteåterbäringen kommer snart. Då blir det att storshoppa sommarkläder! För jag känner att jag behöver lite nytt.. haha. Fast det tycker man ju alltid att man behöver. Blev även att äta årets första mjukglass, Tog självklart en våffla med saltlakrits på ♥ mums.

Vaknade för ungefär en timma sedan, A for till tandläkaren och jag ska börja städa rummet, garderoben + att jag måste rensa skiten. Sist kastade jag typ tre plagg.. Klarar inte av att slänga bort. Men nu måste jag rensa lite iallafall, Så jag får plats med lite nytt. Tror jag ska packa ner lite kläder i resväskan också, Lika bra.

Så det blir en "hemma fixar dag" :) Och senare ska jag gå & sola en stund. Sen räcker det med solning för min del. Har ju två underbara veckor att njuta av från och med söndag ;) Fan vad jag är RÅTAGGAD! Kan inte fatta att det knappt är 5 dagar kvar... Ojoj. Har drömt om flygplan nu i många nätter, har bestämt att nu ska jag fan övervinna den här satans flygrädslan. Har ni några tips från ni gärna dela med er av dom i kommentarerna. Tack!

Bjuder på lite bilder från Alanya 2010! :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu