TREDJE MARS

Hallåååååå

Igår var jag på stan med Emma :) Vi gick först och åt lunch/fikade på waynes och sedan blev det att strosa runt i massa affärer. Senare på kvällen for jag, emma, frida och jonna hem till Helin där vi började förfesta. Det var riktigt trevligt :) .. När klockan slog ungefär halv tolv fick vi skjuts in till allstar där det blev att vara fram till klockan två då jag och alexander for hem till mig och sov :)

Idag var det jobb som vanligt. 11-19! Seg dag, men det har ändå gått bra. Längtar inte tills imorgon då jag ska jobba igen. Även fre och lör. Men det är nödvändigt. Vill ha en massa pengar att shoppa för i turkiet ;)

Nu ska jag tvätta bort sminket, lägga mig i sängen och vänta tills BB börjar. Sen ska jag väl sova... jag har ett väldigt roligt liv just nu.... eller inte.

Har ju även shoppat lite! Men får se om jag orkar knäppa kort nu.
Kanske dyker upp i något inlägg framöver :)


jag&frida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu