semlaaaaaa <3

For som sagt hem till alexander när han slutade :-) Låg och kolla massa serier och sånt! Sedan for vi förbi min syster och hennes kille och drack lite kaffe och surrade på. Sen snabbt hem till mig, vi tryckte någon semla och nu är vi hemma hos A igen :) Blir att sova här inatt. Blir myyyys! Ska fara hem imorgon på morgonen när han far till skolan. För jag börjar inte jobba förrän 11.00 :-) Skönt!

Så efter jobbet imorgon blir det mest troligt att dra till måttsund för att åka lite bräda med alle och hans lillasyster :) Ska lära han att åka bräda, lär bli intressant ;) haha.

Här har jag inte tid att sitta, så vi hörs imorgon :-)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu