I Piteå

Var grymt roligt att träffa mina kusiner som jag inte träffat på sjukt många år :-) Vi hann umgås ganska länge. Var först hos farmor och åt middag och hade det trevligt. Sedan for vi till piteå, till min faster där jag stannade en stund och var social. Mycket kul!!

Nu är jag hos min moster :-) Sitter och dricker kaffe och sååå. Rebecka kommer snart hem också trorjag :) Imorgon ska jag som sagt söka ett jobb här i pite. Tydligen känner min moster han, så det är ju ett plus. Jag skulle faktiskt kunna tänka mig att jobba här. Bara lite tjorv med att pendla känner jag.. men får väl se hur det slutar =)

puss

Kommentarer
Postat av: Jessika

Är det jobbet på cafe piteå du ska söka? Var in förra veckan och fick testa jobba lite, dock så tackade jag nej! Allt för oorganiserat och för mycket arbetsuppgifter!

2011-03-22 @ 08:39:50
URL: http://jessiiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu