GODMORGON

Vaknade klockan 06.53 om jag ska vara exakt. Helt utav mig själv. Vad hände typ?

Aja. Jag sitter och dricker ett glas nyponsoppa och kikar runt litegrann. Ska strax kasta mig i kläderna och skjutsa Rebecka till skolan när jag lika är vaken. Sedan far jag tillbaka hit för att göra mig klar.


"Råkade" beställa ett par skor igår från nelly. Blir helt tokig om dom här också är sönder när jag får dom. Nåväl, tycker jag är värd dom efter allt jobbande. Sedan går resten till alanya resan. Men det är värt!


Blev dock dessa. Dom andra som jag egentligen ville ha fanns inte i 37. Men hissar dem här också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu