Gick bättre än vad jag trodde

Arbets gav mig ett jobb som jag skulle söka. Fine tänkte jag, jag går in och lämnar cv,t ocj drar därifrån. Men icket.. Klockan ett ska jag vara tillbaka och vara på prov i en timma för att se hur jag jobbar. Och han sa att om jag klarar av det så har jag jobbet. Och får börja redan imorgon. Omg... jag är typ i panik just nu. Vad ska jag göra? Det beror helt på hur mycket jag får jobba där, jämfört med vad jag får på leos. Eftersom jag måste pendla mellan lule - pite så kostar det ju. Även om jag köper ett busskort varje månad... Får se nu hur det känns att jobba där och sedan ska jag ta reda på lönen och hur många tim. Gah, nervöst.

well.. nu sitter och hos moster igen. Har även varit förbi mormor på morgonen och druckit kaffe och surrat på :-) Fick även lite nya örhängen av henne. Inte dåligt.

hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu