FREDAG

Har varit full rulle sedan 07.00 imorse.

Jag har hunnit med att:
Tvätta
Handla
baka tårta + chokladbollar
Vara på stan
Vara på storheden
Duscha
osvosvosv

Så nu sitter jag här i morgonrock och ska låta håret självtorka lite. Sedan ska jag dra på sminket och fixa håret inför ikväll. Alla gäster kommer om någon timma, då bjuds det på mat, dricka och annat gott. Min babe ska även komma hit och fira syster. Blir nog riktigt nice

sen drar jag mest troligt till ela och fördricker innan allstar :-)
Känner på mig att det kommer bli en toppen kväll.

Har även köpt en ny plattång, ring och kavaj idag :)
plus att jag hämtat mina nya skor. SÅ SNYGGA! ;) ♥

Vi hörs img.
Ikväll är det ALL IN som gäller!!!

Skål och trevlig helg alla mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu