FJÄRDE MARS

jamenhej

Nu har jag jobbat klart för idag! Skönt. Och ikväll blir det en lugn kväll hemma i soffan.. Ellerja, Mamma ska ha hit massa vänner så jag tror närmare att jag går ner på hemmakväll, hyr och film och kanske lite snacks till det. Brukar oftast härda och följa med mina fina ut på krogen, men jag orkar verkligen inte i helgen. Ska faktiskt inte dricka förrän den 25 då vi ska fira min syster som fyller 20! Och jag kommer klara det, Kom ihåg det ;)

Nää, en dusch hade ju suttit på sin plats just nu.
Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu