Cafe Piteå

For och provjobbade mellan 13 och 15. Det gick jättebra faktiskt, Och han sa att om jag kände för det, och om jag orkade pendla varje dag så har jag fast jobb. 100%! MEN, Aldrig i livet. Det var ju kaos där.. dom hade verkligen inte ordning på någonting. Hade pallat max en vecka där. Satan vilken ordning vi har på leos och MYCKET fräschare om man jämför med där. Nu ska jag aldrig mer klaga på att jag är trött på att jobba.. för det krävs att man är noggrann hela tiden. Näe, jag stannar fan på leos asså. Helt jävla klart!

Ska alldeles strax fara till farmor. När jag hade lämnat bilen där och satt mig på bussen hem hittade jag såklart hennes bilnycklar i fickan! Klyftigt.... Men hade hursomhelst varit tvungen att fara tillbaka dit eftersom jag handlat lite grejor åt henne på stan. Så alle ska följa med mig dit :)

Sen när jag kommer hem ska jag färga håret. Börjar komma utväxt och det är ju inte snyggt någonstans :) Så bort med den.

Köpte även en ny kalender på Gallerix i Piteå. Kände att min började bli lite risig.

Nåväl, Vi hörs antar jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu