8 MARS

Godmorgon =)

Vaknade för en liten stund sedan. Har fått sova mycket inatt, gick och la mig tio igår ;) haha. Det behövs fan. Så nu ska jag ta på mig lite clothes, och sen ska jag ut på en promenad :-) Såg att det var varmt ute så det blir skönt. Ska bara proppa in lite ny musik på telefonen.

Idag är det internationella kvinnodagen, och fettisdagen;) Så det kommer nog slinka ner en semla idag (y)
hörs lite senare dååråå


Drömt om flygplan igen.... nu är det typ femte gången. Måste kolla upp detta.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu