30 mars

Idag blev det att gå på stan med min fina Isabel! Fjällblad, Ida och Aidan joinade oss också :) Tog en kopp kaffe och socialade en stund på M&P innan vi gick och kollade runt. Trevlig dag!

Ikväll har jag först varit med mamma & handlat. Sedan var jag hurtig och tog mig en cykeltur till tuna och drack en kopp kaffe hos Sara & Martin.. Det var lite kyligt att cykla men jäkligt skönt att få lite motion. Ska nog ta en morgonpromenad imorgon också. Skönt att börja dagen med lite friskluft!

Nu ska jag tvätta bort sminket, borsta gaddarna, krypa ner under täcket och se BB - roastning! Blir nog kul att se. Jag återkommer imorgon :-)

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu