28 mars

Hej på er!

Vaknade runt elva idag. Klev upp direkt och tog mig en dusch :) Runt två tiden mötte jag upp Emma och hennes otroligt söta dotter på stan. Vi gick runt och kikade lite och sedan blev det en lunch på börje olssons och en kaffe på det såklart. Har varit mycket trevligt!! Amanda joinade oss senare också :) Med mig hem fick 2 nödvändiga saker följa med. Ett par solglasögon från Gina och en karta med silvriga "ploppar" från Glitter

När jag kom hem så satte jag igång att städa rummet + garderoben. Har hängt upp lite nya krokar till alla lock och plattänger, Fixat i skohyllan och sånt smått. Skönt att ha ordning på allting.

Nu sitter och jag smuttar på ett riktigt gott vin som jag fick av min pojke i helgen. Han kommer snart hit också. Antar att vi ska se på bb och sånt lite senare :-) Blir mys!




Lite nytt

Kavaj H&M 199:-
Solglasögon Gina Tricot 49:-
Skor Nelly 399:- 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu