24 mars

Go'morgon!

Sitter och dricker min morgonkopp och snokar runt på facebook. Ska fara mot leos på en stund. Blir nog kul att jobba idag eftersom jag, jocke och sophia ska åka runt till alla mellanstadie skolor och dela ut flyers & ge annan information om discot som vi ska ha om två helger. Blir nog toppen!

Och ikväll är det självklart hockey som står på schemat. Ska dock se den hemma, Men det är skönt. Luleå vinner idag!! Punkt.

Adjö mina vänner.




Tack för att du finns.
Tack för att du är du.
Tack för att jag kan prata med dig om allt
och tack för att du är den enda jag kan lita på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu