16 Mars

Nu går det att blogga :-)

Igår blev det att vara hemma hos alexander hela kvällen. När vi kom dit gjorde A en god middag åt mig och hans mamma. Han är riktigt grym på att laga mat, vilket är bra eftersom vi planerar att flytta ihop och då måste ju någon av oss vara bra på den fronten ;) haha. Sen blev det att hjälpa hans mamma att göra en facebook :-) haha. Var även en sväng till S & G och skrev A's CV. Avslutade kvällen med film och mys hos hjärtat.

Idag vaknade vi runt 12 tiden. Klev upp och drack lite kaffe åså. Sedan for vi och lämnade in lite cv,n innan det var dags för lunch hemma hos mig :) När vi hade ätit drog vi oss tillbaka till Alexander. Har varit hos honom ikväll och sett hockey osv :)

Just nu ligger jag i sängen och väntar på att A ska komma och lägga sig. Han sitter och spelar något spel på facebook som han inte kan slita sig ifrån. Men det ska jag fixa! haha.

Uppstigning 08.00 om inte tidigare. A ska till skolan och jag tänkte fara och fixa lite saker.
Så vi hörs imorgon =) Puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu