14 mars

Lite glest med inlägg ser jag.. har bara inte haft tid. Den vanliga ursäkten ;)

Har precis duschat och ätit middag. Ska plocka upp lite i rummet så det inte ser förjävligt ut. Och sedan ska jag sy litegrann. Har massor av plagg som jag inte använder, och jag kom på massvis av saker jag kan göra utav dem, Bland annat så ska jag fixa till ett par snygga jeansshorts. Behöver hursomhelst köpa något par innan jag far till alanya, men kan ändå vara kul och göra ett par själv!

Sen klockan 19.00 är det hockey. Blir att kolla matchen skulle jag tro :-) Spännande match!
nåja, jag återkommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu