WHAT ARE WORDS

Igår hamnade jag bakom ratten. Var först ute med Anna och Fredrik och snurrade lite. Sedan träffade jag på Adam, Joel, Henrik, Porre, Daniel osvosv.. Dom övertalade mig att vara chafför. Så igår fick jag ratta en chrysler. Riktigt fet var den. Lite nojjigt att köra dock, haha ;) Men det gick bra och jag hade riktigt trevligt. Kom dock hem runt 05.00 så jag har typ sovit bort hela denna dag.

Men jag har iallafall hunnit städa lite. Ska ta och bädda rent nu och sedan ska jag se någon bra film samt koka the och rosta mackor. Mums!



What are words
If you really don't mean them
When you say them

What are words
If they're only for good times
Then they don't
When it's love
Yeah, you say them out loud
Those words, They never go away
They live on, even when we're gone

Chris Medina - What are words
Underbar låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu