TRÖTT

Äntligen är jag hemma från jobbet. Fick jobba över lite.. Blev så jäkla mycket att göra mot kvällen. Så det är riktigt skönt att få komma hem, sätta mig ner och vila benen.

Ska snart ta mig en dusch, och efter det ska jag lägga mig i soffan och zappa.
Vi hörs senare.






De stänger men ingen bryr sig
Blir blind när alla lampor lyser
Mm, det här är värt att dö för
Jag tror mitt hjärta blöder

Jag är så svag
Ger dig en kram
Jag ser dig ringa men har inget val
Vi går på rad
Sotiga barn
Barfota fötter genom hela stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu