TISDAG 28 / 7

Godmorgon

Igår hade jag en toppen dag. Blev först att fara och sola/bada på storsand med ett härligt gäng, Följt av glassätande på Mc'donalds och middag på roasters. Mycket mysig dag. Och mot kvällen satt vi i min båt :) socialade och drack någon kall. Trevligt! På natten blev det lite udda äventyr med Lovisa och Carro. Urspårade tjejer.. haha. Men roligt var det ;)

Vaknade iallafall för en stund sedan. Ska plocka ihop lite i rummet, och sedan ta mig en dusch och fräscha till mig lite. Senare blir det att umgås.

Kommer lite bilder sen när jag sitter vid min dator.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu