PROBLEMET LÖST!

Åh vad glad jag blev. Nu har jag planerat min midsommar :) Blir att åka med mina föräldrar på dagen till klubbviken, Och jag kommer vara där tills 00.00 på natten då det lyckligtvis gick en turbåt hem! Så då hinner jag vara där och fira och sedan är jag tillbaka i stan runt 00.30! Så då hinner jag umgås med mina fina vänner också. Kunde inte bli bättre!!! Kommer bli kanon.

Nu är det dags för mig att sova. Klockan är inte ens tolv. Gud vad jag är duktig nu. Hehe :> Blir ju att kliva upp tidigt så. Ska vara på jobbet klockan 08.00 och öppna själv. Var så mycket som blev halvklart idag, och hela leklandet ser ut som fan efter allt folk som varit där idag. Så jag tog på mig att börja tidigare imorgon. Dumt.... men väldigt behövligt. Tycker ju som ändå att det ska vara rent och fräsch när massa barn ska springa runt där och leka.

Ska även hinna med en solning innan bussen går. Och efter jobbet ska jag nog hämta Isabel när hon slutar, För att snacka igen lite saker ;) Har mycket skvaller jag måste dela med mig av till bruden.

Näe, Nu måste jag sova -.-
Godnatt alla fina.


Risig brud efter en arbetsdag.


Kommentarer
Postat av: Jeppe

Risig vet jag inte om jag kan hålla med om...

Mer den finaste tjej jag nånsin träffat! :)

2011-06-24 @ 17:32:30
Postat av: Madde

:) Aw, Tack jeppe!!

2011-06-26 @ 21:53:05
URL: http://nyyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu