MIDSOMMAR ?!?

Har fortfarande inte bestämt mig vad som händer på midsommar.

Är dock grymt sugen på att följa med mina päron till Klubbviken. Känns faktiskt mest aktuellt. För mig är det inte så jävla viktigt att supa mig as full, dra runt på fester och spåra ur totalt. Hade varit så mycket trevligare att åka båt ut till klubben på dagen, Äta riktigt god midsommar mat och sedan dricka ett gäng cider & öl. Plus att man säkert träffar på massa härliga filurer så man oftast brukar göra.

Men samtidigt vill jag stanna hemma och umgås med mina vänner. Grilla & dricka med trevligt sällskap. Åh, Blir galen!!! Får helt enkelt se hur det blir. Börjar jobbet 11.00 dagen efter. Så det är nog där problemet sitter. Kan ju inte simma hem från klubbviken precis. Om någon har koll på om det går någon turbåt hem på fredag natt eller lördag morgon, Droppa en kommentar eller hör av er på annat vis. Skulle uppskattas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu