TJENARE MANNEN

Blev att fara och flänga litegrann på eftermiddagen. For till farmor och lämnade lite saker.. fick även med mig lite goda bullar av henne :-) Gulle hon. Sen vidare mot storheden för att kolla om solglasögonen fanns kvar där. Men icket.. Behöver nya eftersom mina har blivit grymt snea.. Men dom var tyvärr slut. Så jag for förbi jobbet och sväng när jag ändå var i krokarna, Drack en kaffe och socialade lite. Och på hemvägen stannade jag till på dollarstore och köpte rött läppstift & läppglans.. Även en sminkborste.

Efter att jag hade ätit middag for jag och storasyster förbi Julia och lånade en maskeraddräkt av henne som sara ska ha :-) Hon blir nog superfin. Tänkte ju visa er den jag ska ha, men ni får vänta tills imorgon ;)

Annars ikväll har jag inte gjort mycket.. Kakan kom förbi en sväng och efter han hade åkt for jag och socialade med några trevliga typer.

Nu är jag hemma och har nyss färgat håret. Sitter och äter lite kvällsfika och snart är det dags att sova. Är grymt trött och det blir en lång dag imorgon då jag först ska jobba 8-19 och sedan festa..

Så, Godnatt mina vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu