STILL ALIVE

Jag överlevde dagen, 2 kvar innan mina tre dagars ledighet. Jag tycker ändå att min schema är mycket bättre än förra sommaren. För nu jobbar jag tre fulla dagar, och är ledig tre. Om det inte regnar på mina lediga förstås, För då måste jag hoppa in och jobba några timmar .. Men inte mig emot. I juli kommer jag jobba hela 191 timmar och sedan blir det mer då jag blir inringd (y). Fet jävla lön jag får i aug ;) Kommer leva som en kung i alanya. Haha. Sen blir det mest troligt sthlm med mammsen om det blir mycket cash över. Mysa på och ha det bra.. Det är vi värda!!!

Sitter just nu och lyssnar på pappa och hans vänner som sitter och sjunger & spelar gitarr här hemma.. Kommer låta grymt bra i helgen. Ser verkligen fram emot att lyssna på dem.

Justja, Kanske blir att fara och jobba i Malmö nu i juli.. Ska öppna leklandet där också. Får se hur det blir med det, Hade varit skoj. Men då hinner jag knappt komma hem så drar jag till turket direkt.. Men kanske.

Nu ska jag dricka mitt kvällskaffe & sociala med päronen.
Hörs sen ;)





'The look of the day ' uteblir idag.
Sliten som fan. Inget att se... haha.

så en lite äldre får väl duga..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu