STENJÄVLADÖD

Har varit en seg dag på jobbet... Knappt en människa har varit där. Ska dock inte klaga.. imorgon ska det vara regnigt och det kommer vara smockfullt och massvis att göra. Bara att förbereda för en sjukt stressig dag.

Kom iallafall hem från jobbet runt 19.30 ..  Sedan dess har jag städat här hos sara och martin. Dom hade ett jävla diskberg som jag inte orkade se. Så har diskat ett bra tag. Ganska less nu...

Så ikväll ska jag bara ligga i soffan, Sociala med folk och ta det jävligt lugnt. Känns rätt surt att vara ensam här .. Haha. Lite läskigt =/ Men jag har ju kurt iallafall :) Sötkatten.

Uppdateringen kommer väl inte vara den bästa under helgen. Men ni får stå ut :)
Hörs kanske senare. Är för trött för att skriva just nu, Heheeee

herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu