STEK

Mamma kom hem och slet upp mig från sängen 12.00 .. Klev upp direkt. Ville ju inte sova bort hela soliga dagen när jag är ledig!! Så vi gick förbi Dagobert och köpte lunch, Sedan gick vi ner till våran båt. Har legat där och pressat till 15.30 typ. Tobbes lillebror satt även med mig och mammsen och socialade om allt möjligt. Riktigt trevligt, Längesedan jag träffade den filuren. Sedan blev jag allt för rastlös, så jag & mamma gick till willys, handlade lite åså, Och jag köpte mig en hårfärg :)

Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe, Slå på lite skön musik och sedan färga håret. Som vanligt blir det svart, Vågar inte börja slinga.. Skulle bara bli massa gorm och skit.. och sedan skulle jag ändå färga tillbaka. haha ;) typiskt mig.

Hörs sen mina vänner ♥


fick bli en bild på mamma idag. Höhö ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu