KJEMPE BRA

Fysatan vad folk det har varit på jobbet idag. Och ändå är det typ bara norrbaggar. Men måste berömma alla mina UNDERBARA arbetskamrater!! Sjukt jävla bra jobbat. Det är tungt, men så är det tyvärr dessa dagar. But we can do it ;)

Jobbat från 08.00 till 19.00 .. klockan 18.00 fick jag min lunch idag. Då kan ni kanske förstå hur jävla slut jag är i både kropp och huvud. Så nu ska jag ta mig en lång dusch, Koka lite te, sociala med vänner och sedan ska jag krypa ner under täcket. Kanske slänger in en godnatt inlägg sen ♥

Hoppas eran dag har varit super.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu