31 JULI

Hade en kanon kväll igår. Var ju som sagt på Martins 22 års fest. Maskerad! Sjukt trevligt var det.

Idag har jag jobbat fram till 18.00. Har haft sådan jävla värk i foten / benet så jag nästan ville grina. Så jag fick fara in till jouren när jag slutade. Blev att ta lite prover osv, Och sedan skickade han mig till sunderbyn för röntgen. Som tur var så hade jag inte brutit något.. Men dock en blödning och dom bedömde det som en rejäl stukning. Så nu blir jag liggandes i soffan några dagar.. får absolut inte anstränga foten och jag får heller inte jobba. Sjukt jävla less är jag..

Nåja.. ska snart lägga mig ner i sängen och se film. Kanske går ner på hemmakväll och köper något gott. Vi får höras imorgon. Herrååå


Fler bilder hittar ni som vanligt på faceB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu