3 JULI

Då var denna arbetshelg över. Tack som fan för det. Är ledig måndag och tisdag nu iallafall.. eller ja, Imorgonkväll ska jag dock på personalmöte och där efter ska vi tvätta varenda bolljävel från bollhavet.. Kuligt.. hmm. Har varit en tung helg. Mina ben värker och jag vill bara ligga ner i min säng förevigt känns det som.

Igår for jag med SaraK osv till boden en sväng, For bara och snurrade lite, Käkade, Och kollade läget typ. Det var trevligt :) Blev dock inte många timmars sömn inatt, Kanske 2-3? Men äh, Jag lever fortfarande.

Ikväll ska jag bara ligga och slappa.. och imorgon får jag sova ut!!!!!! Ska fan stänga av telefonen. Tänker inte bli väckt imorgon..

Ska ta mig en välbehövlig dusch nu.
Vihöres


Var en aning less imorse.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu