25 JULI

Jobbdagen har gått bra. Inte lika mycket att göra idag.. men har ändå varit en del.

När jag kom hem satte jag mig och sociala med mina päron en stund.. Och sedan tog jag mig en tripp till solsystemet och solade i 20min. Kände att det verkligen behövdes. Skönt var det också!! Påvägen hem gick jag förbi willys och handlade lite åt mamma, Och även åt mig själv, Köpte hudlotion, deo, sminkborttagning, hårfärg osv. Sådant som man alltid behöver :)

Nu sitter jag hemma med mamma och äter lite godis. Jag ska dock ta en dusch nu, och sedan börja avrunda denna kväll. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu