23 JULI

Skönt att vakna upp och inte vara bakfull. Hehe

Dock har jag förjävla ont i huvudet, nacken och öronen. Har haft det sedan igår. Jag låg och kollade film och mitt i allt smällde det till i bakhuvudet och det började tjuta i öronen.. Fick tungt att andas och jag var livjävlarädd. Var sjukt nära på att ringa ambulans eftersom jag fick en riktig jävla yrsel strax därpå.. Plus att jag var ensammen hemma så just därför blev jag ännu mer rädd att det skulle hända något. Egentligen borde man ringa läkare direkt när sådant händer. Men har jag fortfarande ont ikväll måste jag ringa. Man vet aldrig om det är farligt.. För jag har aldrig haft såhär ont någonsin, och det är tusen gånger värre än huvudvärk. Fyfan... Någon som haft nå liknande???

Mår fan inte bra just nu. Så idag blir det att ligga i sängen och vila upp mig. Ska jobba imorgon och det lär bli en stressig dag. Känns inte så kul..

Vi hörs sen mina fina vänner, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu